söndag 30 juni 2013

ringen


Overkligt att vara tillbaka, men fint att Nicole, Anders och Linus åkte ända ut till flygplatsen i Skavsta för att möta upp mig när jag landade kl 11 idag. Vänner för livet och stunder man aldrig vill glömma. Tror jag aldrig kommer vänja mig helt vid att det går så snabbt att byta miljö...en sekund är man i Gdansk och plugg och anatomi och allt sånt där är hela ens vardag - men sen på bara 50 min kan man flytta sig tillbaka till Sverige och allt är som det var förut (?)

Köra bil, äta gifflar och kebab, en rundtur i täby med vänner, ett samtal på parkeringen och en knasig biltur med massa "Den är klarrrrrrr". Och vips så var man tillbaka för kanske det härligaste sommarlovet någonsin, hittills.

Och det bästa just nu är att tiden känns som något oändligt. 



1 kommentar:

  1. Välkommen tillbaka till Stockholm! :D

    SvaraRadera