söndag 12 maj 2013

en söndag i bilder (och lite text)

Dagen började med en god kopp persisk te som föräldrarna tog med sig förra gången de hälsade på. Så här ser det ut utanför min balkong just nu. Vår vår vår! Kanske lite sommar också. 

Sen var det bara att sätta igång med dagens pluggande. Just nu håller vi på med neuroanatomi och det är hur intressant som helst! I fredags hände det mest surrealistiska någonsin; jag höll i en hjärna. Ett tag stod jag bara där och tänkte på att den faktiskt tillhört en person. Någon som haft framgångar, motgångar, drömmar och sparat all information i hjärnan som jag höll i mina händer. Mind = blown. 

Lunchtid närmade sig och jag hade planerat att laga mat för veckan men saknade några ingredienser för min speciella thaigryta. Som tur var har en ny mataffär öppnat precis på andra sidan parken, som man ser från min dörr, så det tog bara någon min att promenera dit. Jag tog samma väg som jag tar på väg till universitetet varje dag, genom "Deans parken"

Sen bestämde jag mig för att ta en "selfie" medan jag väntade på att spaghettin skulle bli klar. 

Och så här ser mitt rum ut just nu. En liten uppdatering så, efter alla tysta veckor här på bloggen. Stor cred till alla ni som hänger kvar!

Foto: Arad Hosseini
Gdansk, Polen
HTC One X

4 kommentarer:

  1. Wow, that. shit. cray. Men jag fick se en ganska cool ekvation i vågrörelselära häromdagen! Just det...*tillbakakaka*

    SvaraRadera
  2. Har inget coolt att komma med. Höll i en lagbok. Mind = Confused

    SvaraRadera
  3. alltså sprängde du hjärnan? trolololol, btw needs more afro

    SvaraRadera
  4. Bananisch från Svartklubbisch16 maj 2013 22:34

    respekt för selfien.

    SvaraRadera