tisdag 4 december 2012

"Far, far away and out of sight"





Det händer lätt att man blickar tillbaka på året, speciellt när nyår närmar sig. Det här datumet förra året befann jag mig på en helt annan plats, gjorde helt andra grejer men jagade exakt samma dröm. En kväll, för bara någon vecka sen, satt jag och bläddrade igenom lite inlägg och hittade "12 ansikten och 12 platser från 2011" Tyckte jag skulle försöka skriva ihop ett sånt inlägg igen, fast för 2012, och göra en tradition av det. Tror det skulle vara en ganska så schysst idé. Något jag skulle uppskatta i framtiden.

Men tills det att jag skrivit ihop allt och tänkt igenom hela året och varför det känns som att 2012 varit indelat i få, men stora, bitar istället för ett dussin månader så publicerar jag några bilder som, för mig,  står som typ för citatet "Far, far away and out of sight".

Foto: Daniel Antonsson & Arad Hosseini
Hasselblad 503CW
Kina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar