torsdag 15 november 2012

Sista kvällen som 20-åring


Och så här glad är man kvällen innan man fyller 21. Ännu en vecka fylld med äventyr. En godkänd anatomitenta, två fet-nailade histologitezzzt, knasig polska och fy fan vad allting går bra! Faktiskt! I'll say it! Jag har insett att man inte ska vara för kritiserande mot sig själv, lite hakuna matata och tänker tillbaka och tycker faktiskt att det varit ett otroligt grymt år med massa coola resor med underbara människor, bland den roligaste sommaren jag haft i Stockholm, mitt 365 och en ny start på ett helt nytt liv på utbildningen som jag så länge velat plugga. 

Ok ja, ibland får man ta självporträtt när man står i hissen. Det ser inte alls konstigt ut, speciellt inte för någon som står och väntar på att få gå in.

Hej från Gdansk!

3 kommentarer:

  1. "heeeeej bloggen" looken ;)

    SvaraRadera
  2. fick du några presenter från päronen med post? ;)

    SvaraRadera
  3. fick mina presenter lite i förväg när jag var hemma i stockholm ;)

    SvaraRadera