måndag 29 oktober 2012

Memories of Shanghai (Part I)







Ett skypesamtal med Daniel i Beijing och jag kom att tänka på att mina bilder från Shanghai fortfarande låg opublicerade på datorn. 

Sömn är underskattat så jag tänker gå till sängs med embryologi-termer snurrandes i mitt huvud. 

Asså pluspoäng för att jag för en gångs skull inte uppdaterar på en fredag!! Wo0p w0op

Oj oj oj flumhumör på ingång. Nu gäller det att sluta skriva, en gåva från mig till er som läser. Vad snackar jag om? Eller skriver?? Kanske var en bra idé ändå att bara skriva på fredagar...slipper jag skämma ut mig med mina knasiga vardagstankar. 

Nej nu så! Sov sött, dröm om alla småkryp du mött (fortfarande ingen som känner igen referensen??)

Foto: Arad Hosseini
Hasselblad 503CW / Fuji 160 NS & Kodak Ektar 100
Shanghai, Kina

2 kommentarer: