måndag 7 maj 2012

Massa struntprat och lite pizza


Oj oj oj oj oj...nu har det varit dåligt med uppdatering - igen. Men rykten om ett oklart och kanske jättetöntigt videoinlägg sprids - och så snart jag lyckats övertyga mig själv om att videon inte helt kommer få mig att se ut som värsta über...ehm...nörden (och så fort jag satt ihop alla klippen) så kommer jag publicera den. Men riktigt så långt har jag tyvärr inte kommit än. Varför en video? Hade lite tid över i veckan och kände mig extra flummig. Stavas det med två m? Flummig. Flumig. Flummig. Oj, har jag redan nått den gränsen då jag överför mina exakta tankar i ord?! Det här känns lite...övernaturligt. Lite som om man är "in the zone". Ungefär som när Uma Thurman bestämmer sig för att göra en lista på personer hon vill lönmörda i Kill Bill. (WHAT EN FILMREFERENS OCKSÅ?! NU LEVER VI) Eller när Rose säger till Jack "I'll never let go" i Titanic sekunden innan hon sliter sig loss från hans iskalla grepp och låter honom sjunka till botten av havet. Fast kanske inte. ÅÅÅÅÅÅÅÅH VA TÖNTIGT MED EN TITANIC-LIKNELSEEEEEEEEEEEE. Lovar att allt det här beror på att jag inte kunde åka min longboard för fem öre idag utan såg ut som en vilsen älg hälften av tiden. Obalans här och obalans där. Skyller på mig väska som var helt sönderproppad av mat. Muuums. Fan jag glömde ugnen!! vänta vänta jag kommer tillbaka snar. t

Asså jag lovar att vissa personer här i världen verkar kan lyckas med "åh-jag-är-så-glömsk-av-mig"-figuren  och få alla att tycka något i stil med "du är så...egen!" men inte jag. Nu ska vi se. 10 min. Glöm inte Simba----eeh jag menar Arad. Glöm inte. Tillbaka till det där med att vara glömsk och sånt; jag är inte den som ser gullig ut/som folk tycker är rolig. Så! Bra! Då har vi pratat om det! Plus att jag lovar att hon som stod bakom mig i kön idag på hemköp kollade snett på mig. Ja, jag åker longboard. Ja, jag vet att alla fjortisar har dragit ner på "coolheten". Ja, jag kan styra den och nej jag åker inte som en galning. Var kommer alla dessa tankar ifrån??? Allt kanske började med min twitter-spam med hashtagen #tweetingit idag, fast det blev inte så mycket spam det blev typ totalt sju tweets.

Bästa var dock i veckan då jag verkligen verkligen verkligen var sugen på att se Tron: Legacy. Dagen efter visade dem filmen på Viasat!! Det var lycka. Och så fanns det chips i huset så lyckan blev dubbelt så stor. Men ikväll ska jag ge min balans ett till försök till att återställa sin värdighet och åka iväg till Plantagen och fotografera. Eller så kanske jag bara tar roslagsbanan. Så se hur jag gör efter jag käkat min pizza - HAH NU VET NI VAD JAG HAR I UGNEN, NI SOM UNDRAT SÅ LÄNGE. Borde verkligen sluta använda caps så ofta...blir lite obehagligt. Inget dömande, inget sånt, för ibland så får man faktiskt vara lite lat och värma en pizza i ugnen till middag.

Och förresten, vad är grejen med att alla lag som spelar dålig fotboll vinner matcherna?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar