måndag 2 april 2012

Nyfikenhet och undran


Få ord har skrivits på senaste tiden som varit mina egna. Tror att det mest beror på att jag haft mycket att tänka på och när jag väl sätter mig ner för att skriva något så vet jag inte var jag ska börja...Men sommaren närmar sig och det betyder att Anders och Hong kommer hem, men att jag också kommer få chansen att besöka Daniel och Oscar i Kina. Det kommer bli fina månader, som faktiskt redan har börjat i och med att högskoleprovet är över. Igår skrev jag min första (andra om man räknar med dag 0) anteckning för 30 days of gratitude och har hunnit planera in massa saker att göra nu när allt gått tillbaka till det "normala".

Nästa vecka gäller det att hämta de sista rullarna som innehåller de sista 365 bilderna (plus en rulle som pappa hittade i ett skåp från typ flera år tillbaka!)

"Allting blir, ingenting är."
- Platon

Foto: Arad Hosseini
Hasselblad 503CW / Kodak Portra 800

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar