söndag 29 april 2012

Hamburger maniac


Hemma från Linus födelsedags-hamburger-maniac! "Limp Da Pimp" fyllde 21 idag och vi samlades hos Chudi för att fira honom, snacka om gamla minnen från flera år tillbaka, första intryck och massa annat. Dessutom gav jag en liten crash course i hur man fotograferar eftersom hans födelsedagspresent från familjen var en Canon EOS 550D (aaaaah hoppas jag inte minns fel nu!). Vet inte riktigt hur det gick med min pedagogik, men förhoppningsvis minns du något, heh.

Foto: Arad Hosseini
SX-70 / PX 600 Silver Shade UV+ (ND filter, 2 stops dark) 

3 kommentarer:

  1. när åker du till kina aliiiz??

    SvaraRadera
  2. åker i juli :D:DD är du hemma innan dess?

    SvaraRadera
  3. ärligt så vet jag inte! men jag är i byron bay med anders berglund nu!!! borde skajpa kanske nästa vecka :)))

    SvaraRadera