måndag 9 april 2012

Flera dagar senare

Hej! Och jag vet. Dåligt med uppdatering. Linus & Jesper slutar inte klaga på skype, så jag tänkte att jag slänger iväg en liten uppdatering innan jag får en hel hög med bilder imorgon från labbet.

Jesper lägger till:
"Jag är ett totalt fail. Nej men skriv någonting roligt...vad har hänt under livet eller vad vet jag...Ja, det är allt jag vill tillägga...vet inte riktigt vad jag själv skulle skriva...What?! Men yeah jag har ingen aning what the fuck. Jag gillar inte att du sitter och skrattar alltså...jag tänker inte säga något mer. *Tystnad* Fuck you alltså."

Tack för ditt bidrag Jesper! Efter imorgon blir det mer regelbundna inlägg, lovar!

Ciaoz fo' nowz.

Foto: Arad Hosseini
Olympus OM2-N / Kodak Gold Ultra 400 (expired)

1 kommentar:

  1. Finns inga bevis för denna konversation har inträffat :P /Jebbe

    SvaraRadera