tisdag 13 mars 2012

Sju dagar kvar av 365

Och så närmar sig den 20e mars. Bara sju dagar kvar nu...sju. Av hela 365. Ska nog publicera ett fett stort inlägg nästa tisdag, eller någon dag efter. Det är ju persisk nyår snart också (21a mars), vilket betyder att telefonen snart kommer ringa mer än det vanligtvis gör!

Carro sa för några dagar sen att jag inte skulle låta de sista bilderna vara ett ångest-moment - och jag tänker faktiskt följa det rådet till 100%. Därför blir dagens bild, eftersom jag bara suttit hemma och pluggat, en Impossible-bild på min ärvda klocka och min kära Olympus. Överexponerad ja, men tycker den är soft ändå. Och sen kanske jag innerst inne vill ta mig igenom de svart/vita så jag kan börja fota färg, heh.

Om jag nu skulle ta en eftermiddagspromenad så tar jag med mig kamera. Vem vet, kanske hittar jag något intressant då...men om det inte skulle hända så är jag nöjd i alla fall. Har trots allt inte missat EN ENDA DAG (!!!) så jag känner att jag får lata mig lite.

Dagens tankar. Där är dem. Och så väcktes man 07:00, ungefär, i morse av att någon ringer och säger som hälsningsfras "AAAAAAALIIIIIIIIIIIIIIAAAAAAZ". Och då vet man ju genast var samtalet kommer ifrån.

Foto: Arad Hosseini
SX-70 med Silver Shade 600 UV+ (ND filter, 3 stops dark)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar