lördag 17 mars 2012

Om bloggen, 365, persisk nyår och Shantaram

Många saker inträffar de närmaste dagarna; Colour in life fyller hela tre år (!) imorgon, tisdag blir dag 365 av mitt foto projekt (vilket i sin tur betyder att jag fotat varje dag i ett år) och på onsdag är det persisk nyår. Det kommer vara en otroligt fin vecka. På tal om fina grejer, så läser jag kanske den bästa boken någonsin just nu, Shantaram. Har inte kunnat lägga ner den sen jag började, men har också tvingat mig själv att inte läsa för mycket, just eftersom den är så bra. Använder en av mina Impossible-bilder som bokmärke, heh. Har många fina citat som jag ska publicera här så småningom.

Förresten så kanske man borde köpa en tårta för bloggen? Som ursäkt för att kunna äta den själv meheheheheheheheh.

Btw, idag är dag 362. Lite, om inte ganska, skrämmande är det ju faktiskt.

Foto: Arad Hosseini
Nikon D90

2 kommentarer: