söndag 18 mars 2012

3 years with Colour in life


GRATTIS COLOUR IN LIFE! Tänk, tre år! Har jag verkligen skrivit här så länge? Ingen ångest, bara kul eller? Härliga, ibland lite sorgsna, minnen har publicerats och jag lyckades/orkade t.o.m uppdatera från Iran i somras! Och så har alla, eller nästan i alla fall, 365 bilder publicerats här.

Senaste året har varit fullt av toppar och dalar, och du har fått vara med om allt. Jag har klagat, hurrat, ordbajsat och lidit av ordbrist under vissa perioder - men vet alltid att bloggen finns kvar och att jag, om det skulle behövas, bara kan skriva ihop ett inlägg och låta några tankar försvinna från mitt huvud till tangentbordet och viiiidare!

Så tack för det! Och tack till alla ni som orkar läsa vidare! Vill också tacka alla mina anonyma läsare, hej på er!

Nu för det räcka, måste ut och fota för dag 363!!!!!!!! WAAAAAAAAAH

Foto: Arad Hosseini
Hasselblad 503CW / Kodak Portra 800

1 kommentar: