torsdag 9 februari 2012

Coffee, Stockholm & a flamboyant kikoy

Igår så hängde jag med Charlie & Richard! Våra diskussioner förde oss till Kina, Australien, Bali, New York, Transsibiriska järnvägen och Nairobi, förstås. Sabbatsår, framtidsplaner,TED-konferenser, resor och förväntningar. En riktigt trevlig eftermiddag. Dessutom testade jag min SX-70 för första gången! Bilden är lätt en av de coolaste Impossible-bilderna jag tagit.

På senaste tiden har jag känt mig otroligt distraherad av min mobil, nästan som jag alltid varit "on call". Så jag har bestämt mig för att lägga undan den under dagarna. Kommer därför inte kunna nås på flera timmar, men känner att jag behöver lägga den ifrån mig lite. Dessutom funderar jag mer och mer på vad jag ska göra med min facebook. Ska dra ner på aktiviteten och se vad jag gör efter den 21:a mars. Idag fyller åtta personer år, jag känner igen ca fyra (tre?) av dem.

Foto: Arad Hosseini
SX-70 med PX 600 Silver Shade UV+ (ND filter, 2 stops dark)

5 kommentarer:

  1. Eller så rensar du bland dina facebookvänner och har bara kvar de du faktiskt vill säga grattis till när de fyller år! :)

    SvaraRadera
  2. Kikoy Jonas! Ja får nog kanske rensa någon dag :]

    SvaraRadera
  3. rensaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    SvaraRadera
  4. http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=gcejLp72iCE#t=81s

    SvaraRadera