lördag 14 januari 2012

i Stockholm är det 1° och regn

Har inte skrivit så mycket den här veckan. Har haft så mycket att göra den här månaden att bloggen fick ta en liten "paus", medvetet och omedvetet. Sen i tisdags har jag unnat mig själv med lyx i form av att inte göra någonting alls, eller snarare gjort saker jag velat göra. Har varit i stan och fotograferat, spelat Portal 2 och Bioshock, läst "Flickan som lekte med elden", lyssnat på Veronica Maggio och låtit huvudet svalna efter tentaperioden. När det plötsligt började snöa i torsdags sprang jag i princip ut i mina pyjamaskläder med kameran i handen. 


Sen stod jag bara där, lät snön falla och gick in när mitt hår blivit vitt. Tänk om alla veckor kunde vara som denna.


Foto: Arad Hosseini
Nikon D90



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar