tisdag 31 januari 2012

8 bilder // Google Photography Prize









Tjo! Igår laddade jag upp mitt bidrag till Googles fototävling på Google+. Man hade möjligheten att välja mellan åtta olika kategorier och kunde max delta med åtta bilder. Efter många om och men valde jag att delta i den kategori som kallades "Me" med beskrivningen:

"Show us images that best captures you - moments with friends and family, dancing with your dog, or favorite pair of beat-up sneakers."

Får se hur det går! Känner dock att jag är nöjd med mitt album. Fingers crossed.

Foto: Arad Hosseini

2 kommentarer:

  1. Linus Martinell31 januari 2012 17:54

    Lycka till m8! Håller tummarna! :)

    Ps. Hoppas det är okej om din första bild bland dessa 8 snyggt pryder min bakgrund på monitorerna här hemma! :)

    SvaraRadera