söndag 25 december 2011

Jul hemma hos mig





Hai bloggen! Har inte skrivit på ett tag och det känns alltför skumt, så tänkte att jag skriver ett snabbt inlägg idag. Har varit med om mycket den senaste veckan. Har träffat Cathrine & Lovisa, två tjejer man inte hunnit träffa eftersom de pluggar i andra städer, men också hunnit hänga massa hos Oscar tillsammans med Daniel och Henrik och haft det sjukt bra.

Eftersom majoriteten (?) av internetvärlden delar med sig av sina julgranar och annat så tänkte jag att jag också skulle göra det, så man minns hur man hade det. Så här såg det alltså ut hemma hos oss igår innan Kalle Anka.

Har massa att skriva om och flera bilder att lägga upp, men det får tyvärr vänta eftersom jag har lite tidsbrist. Juste! Imorgon firar jag min andra julafton hemma hos Oscar! SÅ SOFT.

Hoppas ni alla haft en underbar helg med julmys och god mat i överflöd.

Foto: Arad Hosseini
Nikon D90

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar