lördag 31 december 2011

12 ansikten och 12 platser från 2011

2011 var ett händelserikt år. Jag började fotografera analogt och köpte bla en Hasselblad 503CW som jag älskar. Jag åkte till Iran, Frankrike, Spanien, Göteborg och Linköping. Jag sa hej då till två nära kompisar, Anders och Erik, men bara för ett tag. Oscar flyttade till sin nya lägenhet, och tillsammans med Daniel och Henrik har vi haft många roliga FF7 och Munchkin-kvällar. Jag började plugga, men försöker fortfarande bli antagen. 


Fyllde 20. Drunknade i Murakami-böcker. Många saker gick inte som jag hade velat att de skulle göra, men istället lärde jag mig otroligt bra saker - och det kanske är det som är det viktigaste. Det, och att man varit med goda vänner och känner sig glad i slutet av dagen.  


Dessutom så började jag på mitt 365 Foto Projekt; nyårsafton blir dag 286. Efter jag är klar med det här projektet tänker jag kanske testa på ett annat fotoprojekt som kallas "30 Days of Gratitude". Men det beslutet tänker jag ta nästa år! 


Nu hoppas jag på att 2012 blir lika bra, om inte bättre. Gott nytt år!!

2 kommentarer:

  1. Kan förstå att antagningen kan kännas jobbig, men vis man lärde mig en gång att det är någon mening med det som sker och alla vägar leder till Rom och jag har bara sett saker som bekräftar detta.

    Jobs pratade om connecting the dots, något man inte kan göra förens i efterhand.

    SvaraRadera
  2. Tack Sebastian! Du har nog rätt, ska se till att kämpa vidare. Hoppas allt är väl.

    SvaraRadera