måndag 28 november 2011

Midnattstankar



Jag ska fota mer polaroid och täcka hela min vägg med bilder. Jag ska börja fota för att jag tycker att det är kul igen, och inte för att jag känner att jag "måste". För många bilder har blivit sista-minuten bilder. Oavsett mängden plugg ska jag se till att hitta tiden att fotografera. Snart är det bara 100 dagar kvar, och tiden går snabbt.

Jag ska börja utföra idéer jag tycker verkar bra. Jag ska göra det jag vill och ge allt. Självklara saker, visst. Men det behövde sägas. Och så vill jag börja ta feta stjärnbilder igen. Saknar känslan av att gå ut på ett "äventyr", hitta en plats där det är bra ljus, stå och frysa som en dåre och sen hoppas på det bästa.

Och jag ska våga ta det där steget jag tvivlat på så länge.

Tänk att så många tankar bara föll på plats ikväll. Utan att jag ens ansträngde mig.

Ciaoz o gonatt.

Foto: Arad Hosseini
Nikon D90

2 kommentarer: