söndag 6 november 2011

Hej tillbaka till Stockholm och tillbaka till det vanliga



Det kliar i fingrarna för jag vill testa svartvitt. Mörkret gör mig orolig för jag vet inte hur bra mina analoga-bilder blir. Skolan gör mig stressad för jag har mycket att göra. Oktober och november gör mig glad för då fyller hela familjen år. Jag kan inte sluta fotografera för det är så jag ser världen. Att det snart blir 2012 känns overkligt för det var väl igår det blev 2011?

Tankar tankar tankar.
Och så var man plötsligt tillbaka i Stockholm.

Foto: Arad Hosseini
Canon AV-1

2 kommentarer:

  1. Linus Martinell7 november 2011 19:55

    soft m8!

    SvaraRadera
  2. Kom o hälsa på igen snart, det var hur kul som helst ;-D

    *evil B-hand*

    (trodde man behövde äga nåt slags konto för o kommentera, jag e för bra.)

    SvaraRadera