söndag 23 oktober 2011

Saker som inte händer (men som gör det)

Ok ok ok ok, nu måste jag bara skriva ner något som hänt för det är för sjukt för att inte skrivas ner.

Daniel ringde mig tidigare idag och undrade om jag hade tid att hänga hos Oscar ikväll, efter att jag hade svarat ja så la vi på och Daniel försökte ringa Oscar.
Kl var då 13:54.
Vi snackar inte på ett tag och 16:31 poppar tanken "Jag kanske borde smsa och fråga Daniel om han fick tag på Oscar eller inte..." upp i mitt huvud.
Innan jag hinner skriva klart smset vibrerar mobilen - Daniel skriver "Fortfarande inte fått tag på Oscar".
Jag skriver "LOL skulle precis smsa till dig".

Vår jakt efter Oscar fortsätter.
Daniel ringer flera gånger.
Jag ringer en gång, lol.
17:43 ringer Daniel för att säga att planerna inte blir av.
"Aa asså...har inte fått tag på Oscar så det blir nog inget." - Daniel
Plötsligt ringer Daniels mobil i bakgrunden
"TÄNK OM DET ÄR?!?!" - Arad
"Och det är...OSCAR!" - Daniel
"DET HÄR ÄR SAKER SOM INTE HÄNDER" - Arad

Några minuter senare har vi pratat ihop oss och bestämt oss för chillhäng hos Oscar.

Telepati? Eller har vi bara känt varandra för länge?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar