tisdag 11 oktober 2011

Om att vara [...]

Och så var den plötsligt borta. En tyngd som jag gått runt med i flera dagar, kanske veckor. En tyngd som irriterat mig, som blockerat mig och som varit obeskrivlig. Ibland lyckades jag glömma bort den, ibland lyckades jag inte. Idag tog jag med mig The Fountainhead och fortsatte läsa där jag lämnade den sist, men den här gången hade jag ett flyt. Boken fick liv. Mitt fotograferande har också återgått till det "normala". Och jag var fokuserad idag.

Vet inte riktigt varför jag gått runt och känt mig stundvist "borta". Hoppas det inte kommer tillbaka, för det är soft att vara sig själv igen.

Foto: Arad Hosseini
Nikon D90

5 kommentarer:

  1. Jakob har smittat dig :)

    SvaraRadera
  2. neee stackars Jakob ;) hai aliaz! skype date snart?

    SvaraRadera
  3. Jakob<3 :)
    Jag tycker föresten väldigt mycket om din blogg Arad, den är mysig!

    SvaraRadera