torsdag 1 september 2011

Mer bilder från Södertörns





Sitter och fixar watermarks för mina bilder från Södertörns sittning. Tycker det blir ganska coolt faktiskt!

Och nu om något helt annat.

Idag hade jag mina första två föreläsningar! Känns väldigt bra att det är igång nu. Har många andra tankar som jag vill skriva ner, också, men väntar på att framkalla några rullar film. Vill trots att skriva ner tankarna samtidigt som jag publicerar bilderna. Dessutom har jag märkt att Södertörnsarna har hittat hit eftersom antal läsare ökade hur mycket som helst på bara några dagar, kul! Gäller det att hålla igång nu kanske?! Dålig tid att behöva vänta på film, känner jag...

Foto: Arad Hosseini
Nikon D90

3 kommentarer:

  1. bästa raggknepet? :D Schyssta bilder btw! :D

    SvaraRadera
  2. Linus Martinell1 september 2011 23:55

    Sick bilder m8! keep it on bro <3 :D

    SvaraRadera
  3. haha fett kattiga (uttalas med katt-röst) tjejer :D

    SvaraRadera