måndag 12 september 2011

iPhone PiX - Part 1

Som många av er vet så har jag alltid kamera med mig, men det finns vissa stunder som jag bara fångat med mobilen. Jag tänkte att lägger upp några bilder och delar med mig av några minnen! Kanske är ni med bland alla tokigheter!

När jag var omringad av iPhone-nördar (första dagen med min nya mobil)

När Ebba och jag hade efter-plugg-häng

När jag krossade allt motstånd på Ten Fast Fingers

När jag fyllde 18 och vi gick ut (!)

När blicken sa allt

När Jöhan skaffade afro

När jag var på väg till vår EUP session

När CrazyCath visade varför hon är CrazyCath

När Arla delade med sig av visdomsord

När vi insåg att matte+blond = error

Foto: Arad Hosseini & Okänd
iPhone 3Gs (laik a baws)

2 kommentarer:

  1. hahahaha finns en uppdatering av denna bild........ *gym locker*

    //cath

    SvaraRadera