måndag 19 september 2011

Farväl macbook 2.0 (eller är det 3.0???)

*SCARED FACE*

Så nu är det dags för mig att blåsa min macbook (säger man så? blåsa? dunno. låter ganska fett dock så vi kör) och se den återupplivas som en ny dator! Ungefär som en fenix, ni vet den där coola fågeln Dumbledore har. Fast min macbook kanske inte kommer återupplivas lika graciöst...och jag hoppas verkligen inte den kommer fatta eld när den ska rensas. Det skulle ju vara ganska stelt att förklara för päronen, när man tänker efter...

Men med det här så riskerar jag inte bara att husen ska brinna ner, utan också att jag kan komma att förlora några bilder (mest eftersom jag aldrig riktigt orkat fatta hur backup-time-machine-cool-thing-ultra-proof-grejen på mac funkar. kanske borde ta och göra det nu?) för det har ju hänt tidigare att bilder spårlöst försvunnit under "the resurrection"




o_O


vänta vänta vänta, jag tänker på en glasspinne. vad tänker du på?

OKLART
"den är klarrrrr"

detta med att mina spontana flum-inlägg kommer så spontant. "gillart".

/////sincerely, mr. high on life

1 kommentar: