lördag 20 augusti 2011

Hope


Så nu har jag framkallat mina analoga bilder.
3 rullar.
Men det är inte det jag vill skriva om, utan jag vill skriva om en känsla.
En känsla som jag hade när jag vaknade imorse, en sån där känsla man inte kan skaka av sig.
En känsla av att någonting kommer...gå sönder.
Någonting kommer förstöras.

Jag vet inte riktigt vad det är som ska inträffa, ärligt talat så kan jag inte ens vara säker på om det kommer inträffa...
Det enda jag vet är att jag är orolig.
Så jag håller tummarna, och hoppas.
Hoppas på att detta något inte kommer inträffa.
Hoppas på att jag har fel.

Foto: Arad Hosseini
Canon AV-1

3 kommentarer:

  1. bilden från cafet! :)))))) ahahahah

    SvaraRadera
  2. Säger bara en sak, Déja vu! Hälsningar från Linköping/Jesper

    SvaraRadera
  3. Ska skicka till dig Cashew ;) hoppas Linköping är soft Babban!

    SvaraRadera