fredag 1 juli 2011

I mina händer finns liv

Stockholm

Solnedgång vid Danderyd sjukhus

Golden hour vid slussen

Catch up i stan

Gamla stan

Oscars nya lägenhet

Sommar

Ett parallellt universum som blev dagens 365

Hemma

Solnedgång i Åkersberga

Stockholms tunnelbana


Anna

Pappa

Kvällen jag blev dare:ad och drack 2 liter coca cola på 30min

Hong

Och jag insåg i det ögonblicket att det jag hade i händerna, de bilder jag hade skapat med min analoga kamera, var något otroligt. Det var något speciellt, i alla fall för mig. Bilderna innehåll något "verkligt", något man kunde ta på, känna och nästa...uppleva. Just nu känns det som om jag aldrig kommer kunna återgå helt till digital. Analog-fotografering har öppnat ett utrymme i mitt hjärta som jag inte kommer kunna stänga.

Foto: Arad Hosseini & Oscar Hultén

2 kommentarer:

  1. BRAD älskar dessa analoga bilder! tycker att det verkligen lyser igenom att du är en skicklig fotograf när du använder gammelkameran

    SvaraRadera
  2. tack tack TACK banana! det värmer :)

    SvaraRadera