onsdag 6 juli 2011

Hej från Iran!


Hej! Jag är i Iran! Tehran! 40 grader, kebab, honungsmellonsaft, traditionell persisk glass, släktingar och lite konstig/mild jetlag sammanfattar min resa, än så länge. Det blev precis som jag trodde att det skulle vara, efter en evighet av att inte ha hälsat på så påmindes jag exakt vad det var som jag hade saknat när jag steg ut ur flygplatsen.

Att fotografera här kan vara lite känsligt, så jag har fegat ur flera gånger när jag sett fotomöjligheter. Ska försöka visa lite mer mod i framtiden, men ändå spela säkert och smart!

Vet inte när jag får internet nästa gång so... CIAOZ FO' NOWZ

Foto: Arad Hosseini

6 kommentarer:

  1. Linus Martinell6 juli 2011 19:01

    Hej Arad! :) Coooola bilder! Gief mera :)!!!
    Hoppas du har det bra o kom ihåg va du lova :D
    (Granrotsvägen 1A 18246 Enebyberg)

    SvaraRadera
  2. Waaaah!! awesome :DDD honungmelonsaft och persisk glass (haringenaningomhurdetsmakarmendetlåterunderbartjagmåstesåhårtprövadetnågongång!!)

    SvaraRadera
  3. Brad vad fint! Kul att du har med dig kameran "på riktigt" denna gång- ser fram emot att se/läsa/höra updates!

    SvaraRadera
  4. :D fina bilder! skriver meerraaah och fota meerraaahh

    SvaraRadera
  5. Hej Arad! mycket fina bilder :)
    påminner mig om att skämmas över att jag ännu inte fotat nåt :P

    SvaraRadera
  6. jag har något att säga om dina analog-bilder
    /Farling

    SvaraRadera