lördag 30 juli 2011

Day 123 - 125, 129 - A 365 Update (Digital)

Day 123/365 - Preparing for a week of film-photography

Day 124/365 - Up in the air

Day 125/365 - A drawing of you

Day 129/365 - Let's just talk

Hej! Jag är hemma från Spanien (men i skrivandets stund springer jag runt i huset och gör lite av följande saker: packar om för Göteborg, kollar lite foto-relaterade grejer, försöker förstå vad som har hänt i världen den senaste månaden och äta - multitasking JA!) Verkar som mina schemalagda-inlägg funkade som de skulle. Tycker det är riktigt kul att få feedback på mina bilder - speaking of which, bilder från Spanien kommer publiceras snart, men fotograferade till mestadels analogt så det kommer dröja några dagar till. Det här med att man är tvungen att vänta på sina bilder och se om det faktiskt blev något att ha är bland det jobbigaste med analog-fotografering - speciellt om man bara fotograferar analogt och därmed riskerar att inte ha någon "bra" 365 bild! Jaja, lite livin' on the edge får det vara!

Jag uppdaterar de 365 bilderna som blev digitala. Imorgon är det Göteborg som gäller - Liseberg och Harry Potter tillsammans med grymma människor!

Vi hörs!

Foto: Arad Hosseini

2 kommentarer: