tisdag 7 juni 2011

Gokart och Åkerbergs för att fira Jonas

Igår startade äntligen vårt hemliga event "Hemligheter" igång! Jonas "kidnappades" av Linda och hans småsyskon. Vi väntade på honom vid Gokart-banan!



Glädje! Racet tycker jag inte behöver kommenteras...(men FYI kör aldrig med Gokart nr #8 om du vill kunna bromsa)

Sen var det middagsdags och vi åkte alla ut till Stonevalley-huset ute i Åkersberga för mat och lite mer firande.

Jonas firande genom att öppna jordgubbsvinet han hade fått av OsCKar året innan.

Och sen spelade vi lite fotboll, samtidigt som publiken höll på att skrämma iväg mygg med högfrekvens ljud med HTCn.

Li står och njuter av utsikten samtidigt som gänget förberedda kortspelet. Det gick jättebra för Jonas, speciellt eftersom jag absolut inte försökte blocka honom hela tiden, eller använda "mega drain" (Pokémon-hint) för att tvinga folk att använda sina bästa kort.

Så här roligt hade vi också på vägen hem.


Hinner inte uppdatera så mycket mer ikväll! Ska ut och äta glass i solen och kasta friZZbEE. Mina 365-uppdateringar är på PAUS eftersom jag tror några av mina analoga bilder från gårdagen kommer (förhoppningsvis) kvalificera. Not to worry! Tar fortfarande bilder varje dag för projektet.

BEZ OUT

Foto: Arad Hosseini

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar