onsdag 29 juni 2011

För någon timme sen

Ja, jag har börjat använda min första första iPod! Mobilens musikport har slutat fungera så den kopplar bort hörlurarna hela tiden och nu har jag bytt. Förmiddagen spenderades i stan, eftermiddagen hos Gabriel och imorgon får jag mina analoga bilder. Tydligen har jag beställt en fel reservdel till min scanner (. . .) så jag måste kontakta företaget igen och se hur jag ska göra. Tills vidare får min gamla kamera vila, det blir lite för dyrt att hela tiden framkalla negativ+bild.

Det var allt tills vidare! Imorgon blir det nog flera flera inlägg med (förhoppningsvis) godtagbara bilder!

Foto: Arad Hosseini & Thomas Li

5 kommentarer:

  1. Lol, "musikport". Du är så söt Arad ;)

    SvaraRadera
  2. 3,5 mm utgång elr nåt kallas de jueee,

    Min första bild! tror jag :D

    SvaraRadera
  3. asså nu tar vi det lite lugnt här för jag vet att...det heter musikport!!

    SvaraRadera
  4. http://sv.wikipedia.org/wiki/Teleplugg

    u mad?

    SvaraRadera