söndag 1 maj 2011

Valborg 2011 (untz untz yeah)

Igår trollade vi Valborg hos Li!


Vi köpte mat och grillade! Så här hjälpte Gabe och jag till.

Anna hade en solo-photoshoot med min kamera, jag bestämde mig för att vara med på några bilder.

Chill vid grillen yo

Skål för att fira Valborg i ett kinesiskt hus!

Med kinesisk öl!

Vid middagstid kom Daniel.

Han tog med sig allt som behövdes för att göra några drinkar.

Och sen gjorde han drinkar till hela gänget! "No party like a margarita party" som jag hörde någon säga.

Efter middagen gick vi ner till brasan! Där mötte vi också Oscar, Linus, Jesper, Micke, Torro, Linde, Carro och Carro (vilket gäng!)

Men vi coola kidzen (Anna och jag) blev upphämtade av Nicole. Vi åkte bil med henne för första gången!

Vi hyrde film och köpte godis. Kvällen slutade hos mig med filmen "The other guys" - sjukt rolig!

Foto: Arad Hosseini & Anna Jäfvert

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar