torsdag 26 maj 2011

Lite om mig, thearadman


Your most marked characteristic? Det här var svårare än jag trodde, men jag skulle nog säga...snäll? Har alltid kameran med mig och ser därför lite knäpp ut? Blatte, kanske? Ja, för det är väl ganska märkbart.

What do you most value in your friends? Lojalitet, att alltid finns där. Ärlighet, att de känner att de kan lätta på hjärtat och få stöd. Acceptans. Att vara spontan!

Who are your heroes in real life? Vet inte riktigt om jag har en specifik person...men i allmänhet så har jag stor respekt för oegoistiska personer. Personer som ser till att andra också mår bra och inte bara tänker på sig själva. Kanske skriver ett till inlägg om det här senare, då har jag förhoppningsvis kommit på lite specifika personer.

How would you like to die? Asså...nu förstår jag hur jobbigt det måste varit för de personerna jag tidigare intervjuat. Men men men, jag vet att jag inte vill drunka/vara fast i typ en bil och dras ner till det mörka havets djup. Skulle vilja dö fridfullt. Kanske med en kamera i handen - jk.

What is your present state of mind? Orolig, men glad samtidigt. Tänker mycket på framtiden. Tänker mycket på val man gör. Tog vi studenten för ett år sen?!

What is your motto? "No fate but what we make." och kanske lite "Everything happens for a reason." och sen har vi ju massor av fotocitat som typ "Feel before you shoot. Think before you write." - palla att bara välja ett motto. Så gangster är jag.

What would you like to be? Vill helst av allt känna att man lever sitt eget liv. Det tror jag är det viktigaste. Att vara sig själv.

What is your principle defect? Har kanske lite för svårt för att säga nej, men håller på att bli bättre! Eller att jag alltid tycker/tänker bra om folk, även fast det sårat mig - svårt att förklara...

What is it you most dislike? Människor som avsiktligt försöker förstöra för andra. Ärligt talat, de kan gå och leva i sin egen värld och vara helt isolerade. Fisk gillar jag inte heller, även fast mina föräldrar, sen jag typ varit lite bebiz, sagt "när du blir äldre kommer du gilla fisk" - jag tvivlar fortfarande efter alla dessa år. Ogillar folk som har en longboard och åker på den bara för att se "coola" ut utan att typ lärt sig bromsa ordentligt?

What to your mind would be the greatest of misfortunes? Förlora dem man älskar. Vänner, familj, fina minnen.

What natural gift would you most like to possess? Att alltid lyckas fånga "the decisive moment" när jag fotograferar!!

Foto: Daniel Antonsson

3 kommentarer:

  1. vilken mysig post :D

    "What is your principle defect? Har kanske lite för svårt för att säga nej, men håller på att bli bättre! "

    fniss, träning i johans källare?

    SvaraRadera
  2. Linus Martinell26 maj 2011 23:59

    Word på longboardsnacket dära! Kunde inte sagt det bättre själv m8!
    Funderar på att dra in till kahalani snart, jag o stan är fortf "unexploared" men snart kan jag nog veta vart man e! får ta lite bilder med ipaden o skicka till dig sen m8!

    Soft inlägg btw!, Cudos

    SvaraRadera
  3. @li37 kanske...är det johan som skvallrat? o_O

    @linus *high five* för longboards! haha gör så, jag följer gärna med om jag inte jobbar när du ska dit ;)

    SvaraRadera