tisdag 24 maj 2011

Day 64/365 - The passing of time

Och så är man en ägare av en analog kamera, eller ja... snart är man det. Igår satt Daniel och jag på telefon och diskuterade olika taktiker till hur vinner man en auktion. Sen var det plötsligt bara 2 minuter kvar tills auktionen slutade och mitt hjärta pumpade på ordentligt. Vet inte hur det kom sig att jag blev så "nervös"?!

Nu sitter jag spänt och väntar på att få den skickad till mig från Göteborg. Ska bli riktigt roligt att fotografera med film igen! Och den här gången ska det ske ordentligt!

Dessutom fick jag min andra Blurb-beställning idag. Beställde ytterligare 4 böcker till de som visade intresse. Killen som levererade ringde min mobil, det här var vår konversation:

"Aaa tja, jag står utanför ert hus med din beställning."
"Eeeeeh ja juste...jag är just nu i stan. Kan du lägga det någonstans typ?"
"Ja det funkar, det är böcker eller hur?"
"Precis. Ser du tvättmaskinen som står utomhus, precis utanför dörren?"
*Service-killen skrattar*
"Japp, ser den. Jag lägger böckerna inuti då?"

Det var allt tills vidare. Ja jag vet det har blivit mycket "det här gjorde jag idag"-inlägg. Ska försöka variera lite. Men vad är en blogg egentligen? En öppen dagbok? En plats man skriver ner vad man gjort och tankar man har? Och så har man typ en grupp som läser, så det betyder förhoppningsvis att man skriver något intressant iallafall som får er att orka öppna sidan igen dagen därpå?

Yes? No? Maybe? Kebab?

Foto: Arad Hosseini

1 kommentar: