onsdag 18 maj 2011

Bandy & fotboll i spöregn


Igår asså...vilken storm!

Jag var glad över att jag befann mig inomhus, torr och med ett glas cola. Heh.

Och sen blev det mörkt, åskan hälsade på och när man trodde det värsta var över så...

....började det spöregna utomhus! Jag sprang med kameran i famnen för att fånga ögonblicket.

Lite (?) hagel fick man också på köpet. 2 för 1. Bara för dig, kompis.

Och sen blev det plötsligt ljust ute och när Viktor ringde trodde vi att allt var över? Vi planerade nämligen en bandykväll utomhus. Regn skulle ju inte funka så bra då, som ni säkert förstår.

Men även fast regnet fortsatte så begav vi oss till DAGY och spelade bandy, för att sen gå in i deras RM-hall och lira fotboll.

Det var tagg hela vägen. Sen la jag ner kameran för att visa grabbarna hur man lirar! *cough*

Foto: Arad Hosseini

2 kommentarer:

  1. ahaaa jag är arg men ändå så leeer jag, kul!

    SvaraRadera
  2. Linus Martinell19 maj 2011 13:50

    Sjukt kul! :D

    SvaraRadera