torsdag 14 april 2011

Vad äter man som laktosintolerant...?

Har aldrig känt mig så...borta i hemköp.

Nej, fanns typ spår av mjölk av något slag...

Samma gällde chips. Nu finns det ju snart inga alternativ kvar?!

When in doubt, eat gifflar. Räddad ännu en gång!

Hej gamla goda hemköp, du har aldrig varit så främmande och fattig på alternativ. Fast det är väl jag som har ändrats så jag ber om ursäkt för att jag inte meddelade i förväg, jag har blivit laktosintolerant (men troligtvis bara temporärt) och hälsar nu på dig ännu en gång på sök efter något ätbart. Jag behöver lite hjälp, jag undrar nämligen...

...vad äter man som laktosintolerant?

Foto: Arad Hosseini

9 kommentarer:

  1. Flesta tål inte mjölprodukter i "ren form" såsom grädde, mjölk, filmjölk, glass.

    men sen kan det ju variera, tror min syrra och pappa kan äta ost tex :)

    finns ju liksom olika grader av laktosintolerans.

    om man e 100% kan man ju alltid äta bacon.

    SvaraRadera
  2. Haha, blivit det över en natt eller? Har du märkt av nåt eller inbillar du dig bara? :P

    SvaraRadera
  3. http://www.youtube.com/watch?v=yfRVCaA5o18

    SvaraRadera
  4. skönt att mina vänner stödjer mig :P

    SvaraRadera