torsdag 7 april 2011

En stad man verkligen vill tillbaka till

I måndags fick jag reda på att man kunde byta bakgrundsbild på google. Då bytte jag genast till den här bilden som jag tog i New York förra sommaren! Crazy time alltså. Mins hur överväldigad jag blev av potentiella bilder när vi stod där uppe på Empire State Building. Om jag ska översätta känslan till något som jag tror ni kan koppla till så vore det...känslan av att hitta en smaskig chokladmuffin när man trodde att det inte fanns några kvar. Jag vet att du vet vad jag menar...juste, nu sitter du allt och småler va?

Den här bilden gillade jag faktiskt inte så mycket i början, trodde den inte hade något speciellt i sig men med tiden kom jag att uppskatta enkelheten i bilden och att den verkligen speglar "New York-känslan". Så därför hänger jag nu på google som aldrig förr!

Saknar "The Big Apple".

Foto: Arad Hosseini

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar