söndag 10 april 2011

Arrrrrrrruuuuba!







En förklaring till CrazyCath & Banana som blev oroliga på Twitter och trodde att jag skulle resa bort till ett land far far away: med "Arrrrrrrruuuuba!" syftade jag på drycken, inte destinationen!

Men det här är ännu en berättelse där jag (enligt vissa) får något gratis "bara för att jag är blatte". På Squeezed Up i gallerian kan man köpa fruktdrycker, smoothies - allt. När Linus och jag beställde en var så betalade jag hälften i mynt, dels ville jag bli av med mynten men eftersom jag ibland tänker högt så hörde killen i kassan vad jag sa och tog gärna emot lite till sin växel.

Några min senare fick Linus sin "something-island", sen fick jag min "Aruba!" men med en liten ändring; personalen gav mig en storlek större (free of charge!) och sa, medan jag tog fram kameran, "för att du tog bilden!" #winning.

När vi gick därifrån sa Viktor att "det är bara för att du är blatte" och jag svarade "det här ska jag lägga till i min listan saker jag har fått gratis bara för att jag är blatte."

Foto: Arad Hosseini

5 kommentarer:

  1. haha jag blev ju inte "orolig-orolig"- blev mer "orolig-avis" för att trodde du skulle till fint land!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 C:

    SvaraRadera
  2. typ som den där läsken i enebyberg? ;D

    SvaraRadera
  3. @anna haha (DOCKATT) jag hittade bilder från aruba - ska lätt åka dit någon dag!!

    @li37 ja! :D 33cl första gången, 50cl andra (plus att de fråga om jag ville ha något att äta till lolololol)

    SvaraRadera
  4. asså ja lätt man åker dit....!!!

    SvaraRadera
  5. lol att din smoothie hette aruba

    SvaraRadera