tisdag 8 mars 2011

You are red so I'll take a picture of you


Tips för fotografering: ser du ett motiv i rött, fota det.

De senaste 24 timmarna har varit väldigt intressanta på Flickr. Bilden på Le Louvre (förra inlägget) som jag publicerade igår har i skrivandets stund fått 173 views, 94 comments, 8 favorites. Så mycket respons och positiv feedback har jag aldrig fått på mina bilder!! Daniel och jag satt och spelade Super Mario 64 samtidigt som vi följde utvecklingen. Den har klättrat upp flera nivåer inom olika grupper på sidan, men också blivit lite begränsad eftersom jag bara kan publicera den i max 10 grupper åt gången (pga mitt gratiskonto), istället för 60 (som jag får om jag köper ett "pro"-konto).

Här är bilden, om ni vill ta en titt!
Le Louvre

Foto: Arad Hosseini

1 kommentar: