onsdag 30 mars 2011

Where did we leave the kids?








Going the wrong way?

Bilder från min "Stockholms promenad". Bestämde mig för att plugga utomhus istället för stadsbiblioteket (wops nu vet ni var jag är hela dagarna!)

Fotograferingen går framåt, försöker pressa mig själv så mycket jag kan med mitt Project 365. Har oftast väldigt svårt med att välja vilken bild jag ska ta...! Anders brukar ringa lite då och då och ge mig feedback på bilderna jag tagit - uppskattar! Efter helgen kommer jag också kunna sätta igång med några foto-projekt. Ska också jobba på att förmedla en berättelse med mina bilder, som utan tvekan är det absolut svåraste inom fotografering. Lyckas jag med det så slipper jag skriva massa! Hur skönt?!

Foto: Arad Hosseini

4 kommentarer:

  1. jag ser bajs på bild 3

    SvaraRadera
  2. hahaha skön motivering "så slipper jag skriva massa!"

    SvaraRadera
  3. hehe ;) "dock att" det är sant!

    SvaraRadera