torsdag 3 mars 2011

Paris, the city














Paris är en väldigt rolig stad att vara i, och ännu roligare att vara i om man är en fotograf. Däremot gäller det att tänka så nyskapande som möjligt när man fotografer, så man inte tar alltför många kliché-bilder. Det hade jag alltid i åtanke, men sen är det vissa bilder man tar bara för att man ska ha tagit dem. Som jag sa i mitt tidigare inlägg: det finns bilder kvar att publicera (som jag sparar till senare tillfällen eeeehe)

En uppdatering på vad som hände idag: jag träffade 3 VRGare på olika ställen och sen hälsade Anders och jag på Viktor under hans lunchrast. När Anders och jag märkte att Carro stod på "Mörbyplattan" bestämde vi oss för att driva lite, så jag ställde mig precis bredvid henne. Det tog ett tag innan hon märkte något! Då blev hon jätteglad, vände sig om och gick därifrån.

Morgondagens bilder? Har inte bestämt mig än, så det får bli en överraskning!

Foto: Arad Hosseini

4 kommentarer:

  1. Ååh Arad du är så himla duktig! Jag har kollat igenom dina bilder på datorn typ en miljoner gånger och tänkt det varje gång

    SvaraRadera
  2. Tack Ebba!! Nu blir jag röd som en tomat... ;)

    SvaraRadera