onsdag 9 mars 2011

Let's be young and crazy



För att framhäva mina bilder har jag ännu en gång konsulterat min "inner geek" och ändrade lite på HTML-koderna för bloggen. Nu publiceras bilderna i större format! Hoppas det uppskattas! Man kan fortfarande klicka på dem för ännu större format.

Idag bestämde Nicole och jag för att vara lite "young and crazy", så som de stolta iranierna vi är steg vi in på H&M och bara rockade loss.

Ännu en "crazy" nyhet är att min bild på Flickr fortfarande får trafik! Statusen just nu: 246 har tittat på den, 119 har kommenterat och 12 personer har sparat den som "favorit" - helt otroligt om ni frågar mig!

Foto: Arad Hosseini

4 kommentarer:

  1. Soft det du har gjort med bloggen ;D

    nåt annat som är crazy är när du har afro arad. det är ganska crazy om jag säger så, mm precis crazy. :PpppPpPpPppppppPpppPp (carro L style)

    SvaraRadera
  2. Tack Li! ;) haha jag satt faktiskt och tänkte på att jag har haft afro för någon dag sen och kom fram till att...det inte känns som jag haft det :P

    SvaraRadera
  3. Jag vart fett med chock när jag såg att afrot va borta, looking goooood in the new do though ;)

    SvaraRadera
  4. haha tack :P långt hår är jobbigt att tvätta så jag bestämde mig för att klippa det hehe

    SvaraRadera