måndag 7 mars 2011

Le Louvre


Le Louvre-bilden är mitt äss i rockärmen! Här slutar Paris-bilderna (även fast jag har några som jag fortfarande vill publicera) men jag känner att det kanske är bra att ha några bilder undanlagda om jag någon dag skulle få bild-torka.

Dessutom är det precis 1 år sen jag började med anti-perfektions policyn!! Go icke-redigerade bilder!

Flera Paris-inlägg finns här, bara att trycka på namnen för att öppna inlägget:
Paris - En resa av många "French Toasts"
La Tour Eiffel
Paris: People
Paris, the city
(jävligt mycket Paris)
At Lindstrandz & At Ohlssonz
That Unforgettable dog
Crêpe

Foto: Arad Hosseini

5 kommentarer:

  1. Cool bild :D skulle kunna vara ett skivomslag xP

    SvaraRadera
  2. Haha tack! ;) den har fått lite trafik på flickr, mkt roligt att se!

    SvaraRadera
  3. Himla fint! Visade min pappa några av dina Paris-bilder och han blev så impad att han omedelbums vill veta kameramodell och objektiv och blabla massa sån där kamerainfo sååå vad är det du fotar med? (sa att det var en nikon men det räckte tydligen inte)

    SvaraRadera
  4. Tacka så mycket! Jag kör med en Nikon D90. Mitt objektiv jag använde i Paris va en Nikkor 10-24mm (f/3.5-45g). Kör med fullt-manuella inställningar och dynamiskt fokus :)

    SvaraRadera
  5. wops det ska va 3.5-4.5g (inte 45 heh)

    SvaraRadera