torsdag 17 mars 2011

It's almost been 2 years, let's make a book!


Whaaaaat bara en dag kvar tills bloggen fyller två år (!!) För att fira har jag jobbat på ett litet projekt, nämligen en bok.

Har gjort en fotobok istället för en film (som jag gjorde förra året). Det är en samling av bilder som jag tagit det senaste året och som representerar alla minnesvärda händelser (majoriteten av bilderna är från sommaren 2010 till våren 2011). Det kommer dessutom att finnas bilder som ännu inte publicerats på bloggen!

Om ni är intresserade av ett exemplar (FYI är ni nog alla med på någon bild, just saying...fast kanske inte borde säga det eftersom jag inte är 100% på vem som läser...heh.) så kan ni skicka iväg ett sms till mig. Bokens mått är 20*25cm och kommer vara ungefär 160 sidor lång. Priset hamnar på ca €40, alltså 350kr.

Är väldigt stolt över boken, och bilderna!

Foto: Arad Hosseini

2 kommentarer: