fredag 18 mars 2011

2 Years With Colour in life

GRATTIS COLOUR IN LIFE! Vid den här tiden förra året skrev jag "1 år, vem kunde någonsin tro att det skulle hända?" och ärligt talat vill jag säga samma sak igen. Fast 2 år...ja ni fattar.

Det är helt ovärderligt att kunna kolla tillbaka på alla händelser som man varit del av, och det är en av de främsta anledningarna till varför jag fortsätter. Ibland kan det också vara ganska skönt att "ventilera" sina tankar.

Tänk att ett nervöst första inlägg på engelska (heh) skulle leda till allt detta. Soft!

Grattis igen och på måndag börjar jag med mitt andra försök på ett ordentligt 365 dagars projekt! Taggat! Persisk nyår, you know...

Foto: Arad Hosseini

7 kommentarer:

  1. Stort grattis bloggen!!! <3

    SvaraRadera
  2. Grattis, hej bloggen :D

    SvaraRadera
  3. Linus Martinell19 mars 2011 10:00

    gratttiiiisss :)

    SvaraRadera
  4. Colour in life19 mars 2011 13:31

    Tack!!

    SvaraRadera
  5. Linus Martinell19 mars 2011 15:00

    Jävlar vilken cool bild också! :)

    SvaraRadera