onsdag 16 februari 2011

So...do you hang around here often..?

Mörby station förra fredagen.

Har börjat publicera flera inlägg varje dag (hoppas det uppskattas!) tack vare att jag haft så många bilder som jag har velat dela med mig. Har också tänkt på mycket; ett exempel är att jag kommit fram till att jag inte kan fokusera mig hemma när jag pluggar!

Just nu uppdaterar jag från stadsbiblioteket, som har varit mitt "pluggcentrum" senaste veckorna (så nu vet ni var jag är om ni skulle få för er att stalka mig! Kommer sitta här ett tag, har cola och 2 risifrutti med mig. hehe.)

"Men vadå...dator på ett bibliotek?" Svaret till den frågan är att jag faktiskt behöver den idag eftersom jag ska skriva (och att en del av mig själv vill få det bevisat att jag kan sitta med datorn framför mig utan att kolla facebook.)

Om jag hittar något kul att fota så publicerar jag kanske något senare ikväll - men nu måste jag dra!

Foto: Arad Hosseini

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar