torsdag 24 februari 2011

Pimp my Colour in life

Först och främst, det har skett lite ändringar på bloggen! Anders och jag slog våra smarta hjärnor ihop och kom på några sätt man kunde göra sidan lite trevligare och lättillgängligt.


Mina favoritinlägg hittar ni nu längst upp på sidan, precis under headern. Klicka på namnen så öppnar ni inlägget. Just nu ligger det 4st inlägg där:
  • A-log #10 - The Grand Finale
  • The VRG Story
  • Tankar, oro, kreativitet
  • 10 ways to destroy your cellphone
Flickr Photostream är mina 4 senaste bilder som jag publicerat på Flickr. Genom att klicka på bilderna så kan ni se dem i större format på Flickr.

Recent comments
är de 5 senaste kommentarerna på bloggen. Den ligger precis under "Flickr Photostream". Så nu kan ni se er själva sååååååå...kommentera gärna! *thumbs up*

Twitter tog jag bort. Om ni är intresserade av mina "härliga" tweets så kan ni skicka ett meddelande så läser vi det (hehe) eller så öppnar ni bara ett twitter-konto/går in på sidan!

Ikväll uppdaterar jag en sista gång innan jag åker till Paris!

2 kommentarer:

  1. "Ikväll uppdaterar jag en sista gång innan jag åker till Paris!"

    så romantiskt

    SvaraRadera