måndag 28 februari 2011

Paris - En resa med många "French Toasts"


Träffade Veronica på Skavsta som också skulle till Paris! Hon lärde mig hur metro-systemet funkar.

Ebba hämtar upp mig!

På väg att köpa lunch - det va fotoförbud inne i affären (*sad face*)

Nils äter nudlar. Det märktes att Ebba, Charlie & Nils hade firat ordentligt kvällen innan jag åkte.

Ebba "Jag känner till alla gator i Paris" Ohlsson





Nils gör "I'm Jesus" hoppet




I helgen besökte jag Nils och Ebba i Paris! Vi hade riktigt kul och det var otroligt skönt att få åka bort från snön i några dagar. Ebba la upp en riktigt bra rutt för oss; jag överdriver inte när jag säger att vi nästan promenerat genom hela Paris. Dock att det var sjukt värt! Efter många kms promenerande, nutella-crepe, en brännskada som var en följd av för många (?) french toasts, oändliga tillfällen då vi sjöng Les Champs-Élysées, flera liter ananas-juice (som jag lärt mig är mycket gott!), många skratt och andra minnen så var det dags att åka hem till tropiska Sverige.

Tyvärr var Charlie, som skulle varit i Paris, tvungen att åka bort under den helgen, så jag kunde inte träffa henne, men vi får träffas senare och flumma!

Jag kommer publicera ett antal bilder varje dag som jag delat in i olika inlägg; det här är del 1 av min Paris resa! Tusen tack till Ebba och Nils för en underbar helg!

Foto: Arad Hosseini, Ebba Ohlsson & Nils Lindstrand

7 kommentarer:

  1. Linus Martinell28 februari 2011 20:59

    Coolt med eiffeltornet!

    Va ni uppe i den!?

    SvaraRadera
  2. nope! vi ville hellre ta några bra hoppbilder ;)

    SvaraRadera
  3. Brad gör Super Mario-hoppet?! hahaha

    SvaraRadera
  4. anna: let'ze go!

    li37: you have no idea...ska publicera bilderna lite senare hehe

    SvaraRadera
  5. åh arad vi saknar dig redan<3 kom och hälsa på snartsnart igen :):):))

    SvaraRadera
  6. saknar er också! haha deal ;)

    SvaraRadera