lördag 5 februari 2011

NS 2011 - Day 1












I fredags hoppade jag tillbaka i tiden när jag besökte VRG och NS 2011! Smög försiktigt in i HB (jag listade ut den nya koden på nolltid) och hängde där med lärarna ett tag tills jag bestämde mig för att gå över till aulan och hälsa på Paula, Kajsa och alla andra galna vänner som organiserar den 7:e nationella sessionen för EUP Sverige. Bidrog med de få bilder jag hade hunnit ta från mitt besök till sessionens två editors (sista bilden yo). Tror Elsa och Gustaf kommer använda några av dem i sessionstidningen whaaaaaat up. Ska hälsa på dem imorgon igen då de har avslutningsceremoni! Lägger upp lite bilder från besöket.

Måste erkänna att det kändes sjukt skumt att gå Östberga-VRG sträckan från roslagsbanan. Good times...good times.

Foto: Arad Hosseini

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar