fredag 11 februari 2011

Moments of Bez Part 3






"Ja du vet, en sån där Manhattan-lägenhet!" - Daniel
*Arad skrattar*
"Bara för att du kommer hamna i Harlem..." - Daniel

"Men Osckar...har du lypsyl eller?" - Johan
"Nee...! Gå och ta lite dressing eller något!" - Osckar

"En...eeh...kattvalp...?" - Anna
"Kattunge." Nicole

"Aa, då drömmer man bara när man går väldigt djupt." - Linda

"Det är coolt...!" - Linus
"Sluta använda coolt, använd en synonym istället." - Arad
"Det är riktigt coolt..!" - Linus

"Asså, jag har pluggat så jääääävla mycket. 100% fokus från måndag till nu." - Anders
"Det är tisdag..." - Arad

Kort och lite stressigt "Moments of Bez"-inlägg idag! Har hittat lite mer material som jag ville få med idag men som jag inte hann fixa.

Dessutom har jag nu ca 20 000 bilder som jag tagit sen 2007!!

Trevlig fredag till er alla!

Foto/Video: Arad Hosseini

5 kommentarer:

  1. haha jakob <3

    tror jag hör syrran skratta i älg filmen ;D

    SvaraRadera
  2. Min älg! <3

    Jakob var också ganska söt<3

    SvaraRadera
  3. @li37: hoppas du tyckte om filmklippet från electro @ kista ;)

    @carro: jakob va vår stjärna under projektet! :D

    SvaraRadera
  4. Jakob är himla rolig :)
    Arad, du borde ju ha en sån här för att få fina bilder på folk!! http://rodeo.net/tattoologist/files/2011/01/tumblr_lfhqj4EkO51qagzvro1_500_large.jpg

    SvaraRadera
  5. @Linda: haha lätt! ska börja med det right away :D

    SvaraRadera