fredag 31 december 2010

2010 - "What's happening?! Magic."


Från 2009s 144 totala inlägg till 2010s 257. Dessvärre ingen "lista med saker som hänt under 2010" den här gången. Kommer aldrig glömma bort all crazyness som 2010 innehöll! Skulle jag av någon anledning skulle glömma något finns det många bilder (9212 för att vara exakt!), en blogg fylld av minnen, en mobil fylld av citat och människor i ens omgivning. Om allt det där tillsammans inte får mig att minnas så vet jag inte vad som kan fräscha upp mitt minne.

Tack 2010 för så många många många många många många många många jättejättemånga *tar ett nytt andetag* många oförglömliga minnen.

2011 - let'ze go!

Foto: Arad Hosseini

6 kommentarer:

  1. Linus Martinell31 december 2010 18:28

    happy new year :D!

    Mera inlägg nästa år!

    SvaraRadera
  2. har du alla bilderna på din mac? :S

    SvaraRadera
  3. @linus haha ja lätt, dubbelt så många! (eeeeh...)

    @li37 ja eller iaf de från 2010, har alla kopierade på en hårddisk också :)

    SvaraRadera
  4. datorn blir sadface om man har för mkt på hårddisken ;P jag försöker hålla det minimalt

    SvaraRadera
  5. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  6. 9212? That's an insane number of photos.
    Knowing you, they're all good.

    SvaraRadera